fredagskväll

nu sitter jag här i min säng, sminket är precis borttaget och tänderna är borstade. klockan är inte mycket, men jag känner att här slutar kvällen för mig. jag har haft en mycket trevlig kväll med trevliga vänner nere på joan's ikväll. det blev väldigt god mat, kyklingspett med klyftpotatis. smaklökarna tog ett extra skutt. så där spenderades kvällen, det var skönt och mysigt. 
imorgon är det dags för lite shopping med dom sista slantarna som sitter på mitt sönderanvända bankomat kort. men det känns bra, pengarna går till kläder. så det är som det ska vara. kvällen ska sen spenderas med underbara vänner. så allt är som det ska vara, precis så.
 
 
 
dags för mig att sängen och jag blir ett nu, så jag orkar upp imorgon. godnatt sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0