anna anka, den nya förebilden?

vet ni vad jag sitter och skrattar åt just nu?
- jo, ingen annan än Anna anka. För det första "Anna anka", hahahahahahaha. alltså förlåt, men vad är det för jävla namn? och något som faktiskt är ännu värre än hennes namn är hennes åsikter. dom är ju inte ens realistiska? Hon pratar som om hon skulle vara skit smart och har värsta bra åsikterna och så vidare. men det sorliga är att hon själv knappt vet vad hon pratar om egentligen. Hon har åsikter, visst hon får ha sina åsikter det säger jag inget om. men om hon ska ha massa åsikter så tycker jag hon ska kunna argumentera för dom på ett realistiskt sätt vilket hon inte gör. jag tycker ärligt talat synd om den här människan, fast det är nästan mer synd om människorna i hennes omgivning. speciellt hennes barn, stackars barn. jag skulle aldrig ens för flera miljoner byta plats med dom. jag vill bara säga ursh för svenska hollywood fruar, jag tänker då inte ge er någon tittarsiffra. vakna hjärtat!
vänta, vilken fail! snackade inte hon om att alla skulle vara så jävla snygga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0