alltså fyfan jag spyr!

När johanna ser bilden här under så säger idioten att hon också skulle kunna tänka sig en läppförstoring, ibland gumman är jag nära på att säga upp vännskapen med dig. ser du ut sådär, så ser ni inte oss ute på stan tllsammans längre. Min första tanke när jag såg det där var; "Hur i helvete kan folk betala för att se fula ut? borde det inte vara tvärtom?" fyfan vilken flopp, ÄCKLIGT.
HJÄLP?!?!?!?! jag blir fan livrädd när jag ser det där, sugpropp.














bild lånad av; kissies herselfs blogg.
förlåt, jag spydde bara.

Kommentarer
Postat av: Matilda

UUUUSCH, fyfan blir så äcklad!

Säger också upp min vänskap med johanna om hon gör det haha

2009-10-09 @ 14:31:53
URL: http://matildadao.blogg.se/
Postat av: sofia

haha det ser så jäkla roligt ut. och jag är säker på att apieceofsisters inte gjort samma, dom sitter där hemma och skrattar åt alla kommentarer och senare kommer dom säga att dom skämtade. jag är säker på det hehe....

2009-10-10 @ 18:42:27
URL: http://soffilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0