visste du?

visste ni att jag
desperat följer one tree hill, gossip girl, desperate housewives, andra aveyn och ensam mamma söker. jag har sett varenda avsnitt och vet inte hur jag skulle må om jag missar ett avsnitt. Dom som känner mig väl vet att jag inte ens kan se halva avsnitt, för då är det förstört.

sen jag fick en egen laptop har blivit världens datanörd. jag kan ju lixom befinna mig vart som helst med datan, i min säng, framför teven, ute. ja you name it. måste sluta.

hatar att packa. eftersom jag vill ha med hela min gaderob och att jag alltid behöver något jag packat ner om jag packar i förtid. så jag måste jämt packa dagen innan och helst innan jag går och lägger mig.

att jag är världens dagdrömmare. jag älskar att sitta och drömma om livet. när jag ska sova, när jag sitter på tåget/bussen, när jag lyssnar på musik, när jag kollar ut genom fönstret. ja, överallt sitter jag och dagdrömmer.

jag kan börja gråta as lätt. det är helt sjukt, speciellt till serier. lyckliga som sorgsna tårar.

att jag är jävligt bra på att skjuta fram saker. jag kan till exempel få ett skolarbete som jag har en månad på mig, men kvällen innan det ska in så börjar jag med det och sitter enda in på natten.

att jag är superlat och är världens tröttaste morgon människa.

jag kan koppla vissa parfymer och lukter till olika tider i mitt liv. exempelvis britney parfymen den rosa, kan jag koppla till när jag, julia och johanna var bästavänner och allt vi gjorde då.

att jag på senare tid blir rastlös skit lätt. förut kunde jag bara sitta och göra ingenting, nu får jag panik över det.
jag har jätte konstiga tvångstankar och dom förföljer mig varje dag.
jag är beroende av facebook, men klarar mig utan msn.


jag hade inget att göra så jag körde några visste ni att, inget intressant. men nu vet ni lite nya saker om mig.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, parfymeeeen, <3 sakna :(

2009-11-05 @ 10:53:28
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0