update från tåget.

jag vaknade precis. somnade till lite för jag fick så himla ont i huvudet och började må jätte illa. Men nu när jag vaknade blev det mycket bättre. Vi har nyss stannat i Gävle, jag var tvungen att gå ut och ta lite luft. Det var jätte skönt. Det blir så himla konstig lukt och miljö på tåg. Jag fick min fönsterplats med bord. Men därimot får jag alltid sitta brevid någon som alltid snackar i sin mobil, samma sak gäller idag. det sitter en tant mitt emot mig som har setat i telefon sen tåget rullade från stockholm. Och förut satt det en fullgubbe mitt emot som också snacka i telefon och av samtalet att dömma så snackade han med en annan fullgubbe. jätte mysigt. När jag kommer fram till sundsvall så jobbar min syster, så jag ska få sitta själv i lägenheten vilket inte gör något eftersom då kan jag sova. skönt, hihi. jag har ätit massa sura godisar så jag har fått blåsor på tungan :( puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0