torsdag

jag sitter här och är allmänt sur, irriterad, arg, trött, vilsen, orklös och allt sånt där som man kan räkna upp. anledningen till dom känslorna är min tandställning. jag var hos tandis idag och då fick jag spänna och sätta dit gummisnoddar som sitter mellan övre och undre käken,  och ni anar inte. det gör fet ont, helt sjukt ont. jag ärligt talat svettas av smärtan. jag var tvungen att ta ut snoddarna en stund. något som gör mig lättad och glad är att tandställningen kanske försvinner om fyra månader. jag som trodde jag skulle ha det i minst ett år till!
annars så var skolan idag grymt kul. jag hade bara stylist och det var höst insperation. underbara färger! och jag blev rätt nöjd med min sminkning efter lite justeringar. nu ska jag duscha, sen sova. imorgon är sista skoldagen för denna vecka. men vad gör det, jag kan för första gången i mitt liv faktiskt erkänna att skolan är rolig. jag trivs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0