Torsdag

när uppdaterade jag sist? ska titta ... tisdags.
okej, vad har hänt sen sist. inte mycket egentligen. denna veckan har skolan varit riktigt slapp. men i onsdags var det friluftsdag och då var det dans och föreläsning. jag kände mig bara enbart stel och klumpig eftersom det var så jävla svårt. allt gick så himla snabbt och hon for hit och dit. vilken energi vissa har! sen stannade jag kvar i norrköping och hängde med hanna hem. det blev prat och tacos. sen sov jag även kvar där. det var skapligt skönt att gå upp i morse och veta att jag bara hade två minuter till skolan. istället för en tåg/buss tid på cirkus 2 timmar. det var även stylist lektion, vi gjorde inpackningar på varandra. så jag har gått runt och luktat på mitt hår hela dagen, det luktar underbart gott. ska inhandla samma inpackning! eller jag är pank, så får väl önska mig i julklapp. jag har aldrig varit så pank.. 1,45 kr på mitt konto. fy. fast sista hundra lappen gick faktiskt till john bauers gymnasiefest som jag tror kommer bli riktigt kul.
skriver jag mer nu kommer ni inte orka läsa, kan ju bara säga att jag ramlade förut. lägg märke till att det faktiskt ösregnade och var lerigt ute. och så bara låg jag där på marken. skrattade högt gjorde jag åt mig själv också. pinsamt, när är man för gammal för att ramla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0