tisdag

det känns som alla är sjuka, och jag ska ju tydligen inte vara sämre. så jag sitter också sjuk här. det känns värre nu än förut. jag hade feber imorse, och antar att den kommit tillbaka nu. jag hatar att vara sjuk. speciellt förkyld och feber. när näsan bara rinner och rinner och aldrig slutar. förlåt för att ni får så mycket fakta jag ska inte säga mer nu. jag blir ju nästan äcklad av mig själv.
iallafall, det blev ingen skola idag. jag sov hos johanna inatt eftersom hon var ensam hemma, så vi satt och tyckte synd om varandra igår för hon är ju också sjuk. hennes katt var mindra underbar imorse, orkar inte berätta mer än att han lekte med mina fötter, händer och ansikte och att jag sprang ifrån han klockan halv sju imorse. trött och irriterad, japp. idag så har vi inte gjort ett piss. precis som det ska när man är sjuk. imorgon ska jag till skolan, fattar inte att jag gör det. men jag måste.. det gör jag endast för jag går stylist och inte handel. och imorgon får jag träffa min saknade johannat som jag inte setts sen i torsdag? för länge sen va! haha.
för långt inlägg, jag vill bara säga att jag älskar mina vänner. ni vet vilka.
humorn när man är sjuk, haha. den är dålig som fan men rätt snorig.

Kommentarer
Postat av: johanna

jag ska försöka pallra mig över till dig :D

2009-11-04 @ 12:48:50
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0