tisdag

jag tycker det börjar bli tråkigt att uppdatera bloggen, men jag gör det som ett tidsfördriv.
det är ganska sjukt för både igår och idag har jag varit pigg när jag har vaknat, nästan så jag faktiskt tror jag sovit ut. endå har jag lagt mig halv ett båda dagarna, så det går inte riktigt ihop. men det gör ingeting. bara jag kommer upp och iväg till skolan pigg. imorse när jag hade cyklat halvvägs till bussen så small däcket. japp, sofie bredell fick punka. jag var vid kyrkan och för er som varit i vingåker vet ni att det är en bit kvar till stationen. men efter ett samtal till pappa så hann jag med bussen iallafall. nu sitter jag på bibloteket i katrineholm, eftersom att tåget inte går förens elva. så jag pluggar lite, läser i en engelska bok. den är sjukt svår! men jag försöker.. bara en lektion idag, skönt. men känns alltid ovärt. men får ju träffa vännerna iallafall. och jag är ledig på fredag och nästa fredag. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0