stjärnor lyser bara på natten

jag kan bara säga att bowling var jätte rolig, men destuvärre förlora jag jätte stort. jag var verkligen dålig! haha. Jag fick ett sött sms av lovisa förut att hon blev ledsen när hon åkte förbi min hållplats med bussen och jag inte stod där redo för att kliva på. haha,jag gillar den tjejen! över till annat jag och frida letar lite bra musik med drag i, båda blir galna och laddade, och det börjar rycka i oss. jag hoppas verkligen på imorgon, jag tycker frida kan bjuda en kille på ett eller annat hångel för min skull så jag kanske kan få dansa lite imorgon.
ikväll har vi sett på en konstig film, och killar är verkligen svin (?) det där hör till filmen. nu ska vi titta på en annan film eller serie. pusstjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0