söndag

idag är det söndag och jag måste säga att jag är överlycklig över att lovet inte slutar förens imorgon. för idag är jag riktigt sliten. festat hela helgen. vissligen var det värt det för jag har haft roligt. igår styrde johanna upp det och jag sov kvar där. kom inte i säng förens runt tre någon gång. och jag sov piss inatt, jag vaknade hela tiden, drömde massa sjuka drömmar som gjorde att jag vaknade hela tiden. det blev ljust när solen gick upp för det fans inga persiener, och det var en sjuk dimma imorse. verkligen halloween, haha. iallafall fick jag skjuts av lovisas mamma hem, och det var skönt att slippa bussen. jag är trött och sliten idag (inte ensam om det va?) och jag är ledig imorgon. 
 
 
 
på torsdag är det goodbye vingåker och hello sundsvall. fan vad skönt!

Kommentarer
Postat av: Febb

åH TUSEN TACK!! tror inte den finns kvar, köpte den i april! men hoppas den kmr in ja :D

2009-11-01 @ 20:08:55
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0