sjukdom = fuck off.

mår sådär jävla dåligt. snyter mig var femte minut, har huvudvärk, ont i halsen, mår illa, början till feber. yes, det kan ju inte sluta bättre. funderar på om jag ska packa mina saker och åka hem till johanna och kurera mig där. låter skönt, men åka buss. det tar lite stopp. jag har ungefär tolv minuter på mig att bestämma mig, sen om jag ska hinna med bussen måste jag packa. hem till johanna ta en varm dusch, och sen bara dricka varm oboy och prata. ja, fan, man kanske ska ta sig dit trotsallt, så kan vi tycka synd om varandra. nej, jag åker nog dit. så måste packa ner lite nu. hej svejs. juste, tog precis tempen, feber här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0