PUSS

jag kan erkänna lite skadegläjde när jag läser min kära vän johanna karlssons blogg. hon skriver om hur jobbigt mycket prov hon har. och hon går i min gamla klass. hihi! jag har inte haft ett enda prov sen jag började skolan, och jag tror det är ett prov på fredag. jag vet inte? annars så är det en provfri termin. för första gången i mitt liv. stackars min gamla klass, jag kan säga skönt att jag bytte, fast jag saknar ju såklart mina vänner där. men inte pluggandet eller lektionerna. lalala, plugga på johanna. jag ska bara softa på min nya linje!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vänta du bara, du kommer säkert ha massaaa med prov sen och då är det jag som har skadeglädje ;)

2009-12-01 @ 20:16:38
URL: http://johaanaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0