pluggat sönder

fyfan, helt slut i huvudet. jag har pluggat sen klockan 13:00. vilket blir ungefär 4 timmar med pause för mat. då kom linda och pappa hem med mcd mat till mig. det roliga är att jag bara gjort två saker. men jag har verkligen gått inför det. så jag ska fan klara det. engelska är mit svåraste ämne i skolan. men nu jävlar ska jag klara G. så johanna, hoppas du läst och svarat på frågorna till på måndag för då ska vi filma våran diskution ( vi gör sånt i skolan ) när vi svarar på frågorna. för jag är klar med kapitel 2 nu. ingen rolig fredag. men det var behövligt. det blir en lugn helg som vanligt, jag orkar inget annat nu förtiden. men vad gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0