På stockholms central...

nu är jag äntligen framme i stockholm. Tåget blev lite försenat eftersom det var tre tåg som vi var tvungna att släppa förbi. Jag förstår inte att det alltid lyckas bli så. Det är konstigt för att innan jag började i norrköping var dom tågen alltid försenade, men nu när jag pendlar dit varje dag har jag faktiskt bara vart med om försening två gånger och det är faktiskt himla bra. Jag är väldigt trött just nu och mår ila för jag fått för lite sömn. Jag tror det blev tre timmar inatt, och jag skulle definitivt behöva mer. jag har inte sett någon snygg stockholms kille ännu. men jag letar. just nu går det förbi en hel klass, fjortis klass. ja, PJ och allt you name it. Dom bär på massa kuddar och resväskor så antar att dom inte kommer härifrån. Jag vill att klockan ska bli tio så jag kan gå och köpa en cheeseburgare.  och så vill jag att klockan ska bli 10:30 för då rullar X2000 tåget mot sundsvall. och sen är jag inte framme förens 13:49, och om man räknar blir det cirkus 3 timmar och tio minuter. alltså 190 minuter... på ett tåg. aja, nu ska jag fortsätta leta runt om det finns några trevliga människor här i stockholm. Pusstjao!
Måste bara säga en kul sak jag skulle vilja ta kort på, men skulle vara dumt. men det står sex tjejer framför mig och vet ni? ALLA har likdanna byxor. och inte vilken byxa som helst utan sundsvallsbyxan. UGLY!!
pinsamt or what?

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA

2009-11-05 @ 11:03:33
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0