måndag

skolan idag gick fort, vi hade bara stylist idag. vilket innebar massage och sen smikning. det var skoj, gick ganska bra desutom också. sen kom jag hem lite senare idag. trött och sliten, nästan.

cecilia kom över vid halv sju, då skulle vi plugga. vi har redovisning i matte b på onsdag så vi var tvungna att fixa lite. och tiden bara for iväg. sen ringde hennes mamma och berätta om lite lägenheter, så vi fastna med att titta på lägenheter i en timme. vi hitta lite bra och så! det kan nog ordna sig tillslut.
sen tittade vi på paradise hotel, sjukt program. men har men en gång tittat på det så måste man följa det. nu har hon åkt hem och jag ska väl gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. vi ska åka ett tidigare tåg till skolan imorgon och få en rundtur i the big city, min framtida hemstad typ!

så godnatt sötisar! dröm om någon du tycker om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0