lördagskväll

jaja, jag ska väl inte klaga på min lördagskväll. den kunde ju varit tråkigare, men roligt har jag väl inte direkt haft. johanna drabbades av någon trötthet och orkade inte ses så jag orkade inte heller ringa någon annan. men vi hade ju lite gäster så jag tänkte att jag får väl umgås lite med släkten, så jag tittade på dansbandskampen med dom(det var det enda som visades på tv). det sög, den enda som var kul var att magnus vart jätte generad i tv. så det var inge vidare. men sen tittade vi på någon film, den var faktiskt kul. ett och annat skratt blev det allt. nu är jag sjukt trött. sitter och lyssnar på Jason derulo såklart! min favorit just nu. låten gör mig tankfull. kan man säga så? aja, sova nuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0