lägenhets funderingar.

Jag sitter och letar lite lägenheter här i min ensamhet. jag skulle helst vilja flytta till katrineholm. För då kan jag fortfarande träffa mina vänner här, och så blir det lättare att pendla till skolan varje dag. Och det blir lättare att stanna kvar i norrköping efter skolan. så jag skulle verkligen vilja flytta till katrineholm. men jag vet inte om min mor och far är villiga att betala hyra för en lägenhet åt två och en halv mil hemmifrån när jag lika gärna kan bo i norrköping. men jag vet inte om jag är riktigt redo att flytta dit ännu. känns som en bra start att flytta till katrineholm först och sen lixom när jag känner att jag klarar det då kan jag flytta till norrköping. Helst skulle jag vilja bo med någon i en lägenhet. men det finns ingen som vill flytta. jag hittade en jätte billig två för bara 2100 :- aja, kanske ska prata lite med dom...  fan vad skönt det vore endå att bo i katrineholm och slippa åka buss och sen tåg och bara pendla 27 minuter per dag (y) och komma hem tidigare om dagarna. undra vad jag skulle äta varje dag? hahaha, jag är ju ingen duktig kock precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0