katter är farliga djur

jag typ dog lite nyss ;O jag sitter i maarets lägenhet medans frida jobbar, sen ska vi åka hem till hennes lägenhet. sak samma. Det jag ville komma fram till är att hon har två katter, en jätte söt och en jätte läskig. den läskiga katten ligger i fotöljen och tittar på mig lite sött, klappa mig tänker jag att den vill. men i helvete heller, när jag precis ska klappa så fräser kattenfan som fan åt mig och jag skriker rakt ut. livrädd som jag är slänger jag mig i sängen och vågar inte titta på den. djur ser så söta ut på utsidan men dom har dödar instinkter....




jag gillar inte närhet, fräääs.


Kommentarer
Postat av: julia

HAHA! jag ser din min framför mig. men vad är det jag har sagt? Katter är farliga djur, inga man ska umgås med ;)

2009-11-05 @ 18:30:15
Postat av: Ägarinnan

Haaaah! Huga. Stackars dig, hoppas du kommer över traumat. :D

2009-11-06 @ 19:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0