haha, besatt...

HAHAHA, alltså det är sjukt hur inne andra människor blir i andras liv genom att läsa deras bloggar. Jag läste just på en tjejs blogg att hon lagt ut en bild på "dagens outfit" och då hade hon jeans, en jacka och en halsduk. då hade någon besatt stackare kommenterat något i stil med; "Alltså jävla lögnare du hade inte alls den där halsduken på dig, jag såg dig fkt på bussen". Det är ju sjukt? jag och min syster skrattade jätte mycket åt det. Jag menar hur lite liv har man inte om man håller på sådär? bloggar har blivit så himla "stort" just nu. människor kan inte ta en extra timme för att hinna gå på bio för att dom lovade sina läsare att vara tillbaka innan 18:00. galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0