fredag

jag ville leka storbloggare och ha bloggpaus fast det var tråkigt. jag måste skriva i min blogg för det är det enda tidsfördriv jag har. så jag ska skriva igen, lite tråkigt som vanligt. fast jag har ju lite läsare så det är iallafall några som är intresserade av vad jag gör om dagarna.

idag är det fredag och jag är ledig igen. mamma och pappa klagar på att jag jämt är ledig och visst jag är ledig mycket oftare nu än förr. men det är inget jag tycker är tråkigt direkt.

jag har spenderat första delen av dagen genom att tittat på min systers säsongsbox med two and a half men. riktigt roligt program enligt mig. sen hoppade jag in i duschen och tog en lång och varm dusch. så lång att jag hade glömt bort att jag skulle träffa cecilia för att plugga. men det får vi ta på måndag eller något.

kvällen ska spenderas med min favorit-lovisa. vi ska bara ta det lungt, dra och sola och sen hem och myas framför teven med skitsnack och äta fruktsallad. det lär bli prima! imorgon ska jag göra min första julklappshandling. jag hoppas på att få halva gjort!

nu ska jag ta en mandarin och klä på mig lite kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0