en sjuk onsdag.

just nu sitter jag här i min säng, jag har precis vaknat. idag mår jag väl inte direkt bättre. gud vad min blogg har blivit en klago-blogg. men det är ju det enda som händer i mitt liv nu. imorgon drar jag till sundsvall och då blir det andra bullar. men idag får jag klaga. ingeting har blivit bättre, bara sämre. idag har min röst börjat tagit stryk. jag låter som en hes gammalrökare typ. om ni förstår vad jag menar. jag har börjat gurgla en svart väska varje timme, som smakar lite underligt. men idag får jag inte lata mig. eller jo mest lata mig. men sen måste jag ju börja packa och städa så det är rent och snyggt när jag kommer hem. när jag på tisdag kommer till skolan så har ju inte varit i skolan på hela 20 dagar.. jag kan ju säga att jag börjar sakna det faktiskt.. :(
nu slutar jag, ska laga lite mat.

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag kan säga att jag mår mycket sämre idag, jag tror jag fått hög feber nu också! :(

2009-11-04 @ 12:56:24
URL: http://johannajohnsson.blogg.se/
Postat av: julia

jag kan berätta det för dig i telefon eller nått :) hehe

2009-11-04 @ 13:47:55
Postat av: julia

oj, det var mitt svar på din fråga ;)

2009-11-04 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0