en lördag mindre i mitt liv.

Kort och gott om dagen;
Det blev en snabbrunda på stan för inköp av lite saker. Sen drog vi hem hit till lägenheten. skickade iväg lite sms och det visade sig att han som skulle styra upp fest hade blivit sjuk. så vi bestämde oss för att dra en bio istället. och sagt och gjort så letade vi upp en bio, det blev så olika. en svensk film som faktiskt var över förväntan. en promenad hem efter satt bra efter cola och choklad. en jätte bra lördag helt enkelt. jag gillar helgerna i sundsvall med min syster.
Nyss satt jag och tänkte på skolan, eftersom jag redan gått ettan en gång har jag inte så många lektioner. så det känns som jag knappt går i skolan. för jag har lixom bara sex ämnen. Jag satt iallafall och gjorde en lista över saker som behövdes göras som jag ska ta tag i när jag kommer hem. det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan. jag börjar faktiskt sakna det, sjukt nog. jag saknar klassen också! Det känns som jag var ledig för länge. det känns helt sjukt att jag känner den känslan. jag trivs så jävla bra i norrköping!
detta inlägg blev ju längre än jag trodde. nu är det sovdags och imorgon blir det en heldag på birsta för att göra av med sista slantarna! det kommer bli skit bra. puss alla söta läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0