dagen bara försvann

typ snacka om att skolan tar tid. eller nej inte skolan där ljög jag, men pendlandet.
denna dag till exempel har jag inte gjort mer än hunnit varit i skolan. kom hem halv sex, åt mat. däckade i soffan två timmar. vaknar upp och mår fruktansvärt illa. jag som tänkte plugga, fan det är helt segt att plugga när man redan varit i skolan hela dagen. jag hatar den där engelska boken som min lärare tvingar mig att läsa i. vi ska ha läst fem  kapitel, jag är precis klar med kapitel tre eftersom det tar sin tid för mig att hinna förstå allt i boken och jag kan inte bara gå vidare utan att jag fattar. min rum är verkligen för hemskt just nu, men jag har ingen tid i världen att hinna städa eftersom den tid jag får över spenderar jag med mina vänner och att plugga. men snart kanske det blir flytt och då kanske jag hinner leva lite oxå! jag säger bara att det är tur att jag verkligen trivs i skolan!
kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0