avreagerar mig lite på bussen.

vet ni vad det värsta som finns är? det är fan när företag har atomatiskt svar när man ringer, tryck 1, tryck 2. jag skiter i vilket. jag vill prata med en levande människa. hur jävla svårt kan det vara. jag har ringt över tio olika nummer för att få tag på vantarna jag glömde på bussen. och har inte kommit fram till någonting alls. jag får bara trycka mig vidare hela tiden. jag blir tokig snart. jag måste få tillbaka mina vantar. dom är ju inte ens mina ju! det är ju hemskt  om jag inte får tillbaka dom. men på måndag SKA jag bannemig få tag på orust trafiken. okej, förlåt. vad bara tuvngen att avreagera mig lite. nu ska jag göra programuppdateringar på datan sen ska jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0