28 November, 20:26

jag vaknade upp klockan kvart i tio idag, tittade mig i spegeln. tjo! jag var knallröd. det kändes som sommar igen när man vaknar och är helt bränd i ansiktet. men det är ju rött först och blir brunt sen. pju.

iaf, sen bar det iväg till marieberg med johanna och mamma. jag fick ingenting inhandlat, men johanna fick med mycket snygga saker.  jag fick ögonshoppa iallafall, jag hittade en massa snyggt! ville nästan ha allt som fanns, bara för jag inte fick köpa någonting. för först ska mina pengar gå till mina nära och käras julklappar, sen får dom gå till kläder till mig.

ikväll så kanske jag ska träffa johanna lite senare om hon kan slita sig från att plugga, annars ska jag dricka drinkar med mamma. mums, en banana chock kommer jag deffinitvit att blanda ihop till mig själv! så vi hörs sötisar, jag hoppas ni får en lika mysig lördagskväll som jag kommer få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0