28 November, 02:01

nyss hemkommen från en super mysig kväll hemma hos lovisa.
Först drog vi till gymmet för att sola, vilket var väldigt länge sen för min del. så man kan väl säga att det var behövligt. jag brände mig lite sött på kinderna.
sen tog vi en promenad hem till henne. vi gjorde en jättegod fruktsallad som vi mumsa på hela kvällen medans vi satt och pratade. vi titta även på en massa bilder och filmer sen peace and love, så mycket minnen. och jävlar vad jag taggar inför peace and love 2010. jag ska dit, så är det bara. så jag hoppas innerligt att inget jobb kommer i vägen.

imorgon ska jag ju som sagt julhandla, kul att mina kära familjemedlemmar säger vad dom önskar sig. jag får väl försöka vara fantasifull.

dags för sängen, för imorgon bär det iväg till marieberg klockan halv elva. godnatt sötisar!/sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0