varför kan vi inte bara sova på natten istället?

jag sover bort mitt liv, japp det gör jag.
sov bort tre timmar igår och nu somnade jag igen. denna gång två timmar och en halv. fan, när jag vaknade var jag så trött så jag reste mig upp (sov i datarummet) och gick iväg och kunde inte öppna ögonen, det gick verkligen inte. så jag vinglade in halvdöd till min säng, och poff somnade om. det är helt sjukt, jag är så sjukt trött hela tiden. kroppen orkar inte, ville åka hem från skolan flera gånger idag. men skulle ha redovisning sista timmen så jag stannade hela dagen iallafall.

nu ska jag mätta mitt sötsug genom att baka dom godaste chokladbollarna jag någonsin ätit.

Kommentarer
Postat av: Ivana M

hahhaa, fyfan kan tänka mig det! Fast den mår bättre nu faktist, jag haltar inte längre och snart så kan jag nog ta bort mitt bandage :D haha

2009-05-05 @ 21:15:16
URL: http://ivanam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0