snart är det dags.

dagen började med att sova ut riktigt länge, gick upp ett. behövdes eftersom nu kan jag inte sova ut förens på måndag. eller jag kommer inte sova så mycket dom kommande nätterna.
sen blev det ner till ica med jullan och köpa cola och muffins och sätta sig ute i solen. mysigt, och nu är jag lite solbränd. bra att ha lite färg så jag inte bränner sönder mig uppe i borlänge. vi satt där ett bra tag  och bara pratade. jag älskar vädret!

men nu har jag börjat tvätta och ska börja packa. jag packar och fixar alltid i sista sekunden. men det är bäst, för annars så glömmer man säkert något. men har jag tågbiljetter och festivalpass, så klarar jag mig iallafall!

imorgon denna tid så befinner jag mig i borlänge och allt är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0