skolavslutning, lyckat!

gårdagen började med att jag vaknade halv åtta började fixa mig. vänta på att elin skulle komma för att fixa sig här och för att hhälpa mig med håret, men när jag får tag på henne var det 20 minuter kvar tills vi skulle åka in till katrineholm och då visade det sig att hon försovit sig, haha. hon var helt borta. aja, samlades i skolan vid halv tio för att äta tårta och få mina betyg. som jag blev supernöjd med, med tanke på att jag har haft noll lust till skolan och eftersom jag hatar handel. sen gick vi med studenterna till stadsparken och sen åkte jag vidare för att se min kusin ta studenten på duve, så jag tittade aldrig på linden. dom var 45 minuter försenade på duve. så kom hem vid halv tre, åt och sov. sen åkte jag vidare på studentskiva hos min kusin med familjen.
sen åkte jag vidare till lovisa där brudarna var. där förfestades det. superkul var det. vi spelade lite sanning och konsekvens. och det skrattades super mycket.
sen drog vi vidare in till k-town, där vi drog till barzan (som jag tror det stavades) där var det också trevligt. sen drog vi ner på stan. och där träffade jag massa roligt folk. så kvällen var grymt rolig. tog nattbussen hem med johanna och elin eftersom dom skulle sova här. fan jag har aldrig varit så pigg som jag var igår när jag kom hem, skulle lätt kunnat festa fem timmar till om inte johanna och elin nästan däckat i min säng. HAHA, råkade bita sönder johannas strumpbyxor. lite komiskt faktist. tanställning är inte alltid bra va! men sammanfattning av kvällen, superkul!

aja, ikväll kommer elin och johanna hit. vi ska sitta och moffa pizza hela natten.


kusin tar studenten från - estet musik. grattis!
och grattis till alla andra som tog studenten igår!


8 kurser avslutades,
och om jag var nöjd! hade väntat mig några g, men inte ett g så långt ögat kan nå! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad duktig du är lillasyster! Du fick asbra betyg ju! :D

2009-06-14 @ 18:20:47
Postat av: madicken

wohoo vilka superduper-betyg bruden :D

2009-06-15 @ 14:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0