rejäl diss

har någon använt denna produkt? gör det inte!!!


vet ni vad det är? jo, du ska smeta på krämen sen efter 6 minuter så ska du ta den rosa och dra bort krämen så följer håret med.  jo, vad smart tänkte jag. nu behöver jag aldrig använda rakhyvel. nu kan jag smeta på en kräm och vips är håret försvunnet. jag blev glad. men detta är den sämsta produkt som finns.
* det stinker helvete, har aldrig känt något som luktar så illa.
* håret försvinner INTE, det är det som den är till för ju.
* lukten försvinner inte hur mycket tvål du än använder, och det luktar som sagt helvete.
* du blir helt kladdig, hur mycket tvål du än använder. kladdet försvinner inte.

denna produkt suger, dissar den totalt. så använd den inte!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag brukade använda veet på pumpflaska förut, en blå flaska. och den var faktiskt bra! Man kunde ha den längre än 6 minuter också eftersom den var till för känslig hud. Det blev bra resultat. :)

2009-06-12 @ 18:31:28
Postat av: isabell

jag använder den där fast i kräm, den luktar apa den med, men jag låter den sitta i 6 minuter, sen tar jag en engångsrakhyvel lite lätt, då blir benen grymt lena:)

2009-06-17 @ 22:35:43
URL: http://www.metrobloggen.se/isabellss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0