jaja, midsommar blir kul utan er!

ja, kul att alla ska dra sig ut inför midsommar dagen innan. positivt är väl att det inte är samma dag. men blir endå besviken när alla först ska med och tycker det ska bli sååå roligt. och sen bara pallar inte längre (?) jag förstår inte att det alltid ska bli såhär. det är alltid såhär, visst om en drar sig ut. men alla drar sig alltid ut. men synd för er, vi ska ha skit kul och ni behövs faktist inte.

förutom det så har jag blivit sjuk. mår helvete. öm i hela kroppen, ont i huvudet och magen. typ vid hjärtat också. tror jag ska få feber för jag har frysit sönder idag. men jag hittar inte temometern så får inget svar. ska sitta här och tycka synd om mig själv. men hur sjuk och hur dåligt jag än mår imorgon så ska jag fira midsommar. thats it. har festat med feber förr. det funkar ju?

hör av er imorgon sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0