fredags regn

skönt väder, ja underbart. regnet bara öser ner och har gjort det sen imorse.
dagen började med att min mobil ringde typ fem i halv nio av att lovisa ringde och ville ha sitt busskort som jag hade med till gymmet för att lämna till henne men båda glömde det. så klockan halv nio imorse slängde jag på mig vinterjackan och ett par mjukisar och kastade mig iväg på mopeden (tur att man fick en sådan när man var 15 år, haha, fett pinsamt att åka på den. men var illa tvungen) och yrvaken så for jag ut i regnet. det var hemskt. men hann lämna hennes busskort och sen åka hem och sova. och vaknade inte förens halv tolv. gick upp och drog ner till gymmet. ut i regnet igen! fyfan. helt blöt när jag kom fram. inge vidare. men det var skönt att träna iallafall. två dagar i rad nu, bra sofie.
nu sitter jag bara här, ska raka bena och hoppa in i duschen.

hoppas det är strålande sol imorgon på lindengymnasiets skolavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0