:'(

det är ganska sjukt vad beroende man är av sin mobiltelefon egentligen. utan att man tänker på det så sitter man och skickar iväg sms på den och pillar på den hela tiden. och när man inte har mobilen blir man galen. jag glömde min hemma hos johanna vid sex. och har inte haft den på mig sen dess. endå så visste jag att jag glömt den, men har letat i mina fickor x antal gånger för att jag velat ta upp den och klicka runt lite. ursh, jag blir galen. vill ha min lilla söta rosa phone här. jag hatar att lägga mig och sova utan den, för den ligger alltid på kudden bredvid. jag tror jag är beroende av att ha den med mig och vid mig. det kanske är bra att vara utan den ibland. hoppas jag fått ett sött sms imorgon när jag tittar. lär väl ha ett och annat missat samtal från en full syster som vanligt.

Kommentarer
Postat av: madicken

haha håller med, jag är precis likadan.

2009-06-07 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0