det är hemskt.

läste precis en kommentar från lovisa angående mitt inlägg om flickan som blev mördad av två personer från hennes egen umgängeskrets. lovisa skrev något med att vilket samvete dom måste ha, tänk om det var något helt ovärt hon gjort.
och jag vill bara säga att jag hoppas att dom kommer må dåligt resten av sitt livet över detta. Att dom vare natt drömmer om det och varje gång dom sitter på bussen till skolan och tittar ut genom fönstret kommer se allt passera framför deras stänga ögonlock. jag hoppas att dom ligger sömnlösa vare natt och tänker på vad dom gjort. För detta kommer aldrig kunna vara ogjort. Dom kommer alltid ha dödat någon, flickan kommer aldrig tillbaka. Flickans familj kommer aldrig att få tillbaka sin dotter. det är hemkst, jag hatar att det finns människor till allt vare sig ålder.

att tänka på detta gör att jag får helt ont i magen. Man blir nästan rädd också. det är ett tecken att man inte kan lita på någon. jag menar pojken och flickan som dödade henne var i hennes egen umgängeskrets. Man inser hur lät det är att förlora sitt liv. Är man bara vid fel plats i fel tillfälle så kanske man aldrig mer vaknar igen. alla beslut man tar, vart men än går, allt har betydelse. ursh, jag blir så rädd. det är hemskt när något sådant händer.

skänker en tanke till familjen som förlorat sin dotter.

hennes blogg: http://thresrojo.blogg.se/
hon har fått över 1300 kommentarer på sin blogg, fortsätt kommentera fina saker.


gå in på: https://www.flashback.info/showthread.php?t=932561

om ni vill se vad som hänt och bilder på mördarna.

Kommentarer
Postat av: Lovisaa

fy fan alltså. var inne och kollade, känns så jävla overkligt! det är som du säger, hon kände ju dom , tänk om det händer en själv. Nej, fy fan.

2009-06-11 @ 12:44:38
URL: http://lovisaagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0