7 juni

dagen började med att jag vaknade runt elva, yes skönt att sova ut lite. vissligen gick jag inte och la mig förens fyra igår. fan länge sen jag pallade gå och lägga mig så sent, skolan tar verkligen död på mig. men nu är det inte långt kvar, tre "riktiga skoldagar" sen friluftsdag på torsdag och ledig fredag. sen träffade jag johanna, vi pratade om gårdagens bravader. haha, sen blev vi trötta och somnade så sött  i min säng vaknade efter någon timme. sen så städade jag mitt rum, fyfan det var inte städat därinne kan jag lova. men nu är det dä och nu är det nybäddat också. så ikväll kommer jag sova gott.

nu ska jag plugga, sista gången faktist innan sommarlovet. yes, vad härligt det låter. på torsdag är det bara två veckor kvar till peace and love! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0