6 juni

nu är håret färgat, inte rött längre. tackar vi för. men det är svart och jag vill inte ha svart. så ska låta solen bleka lite och sen ska jag lägga i massa blonda slingor igen. ja, jag vet. men detta var inge fint på mig. ursh, hatar det verkligen!

iallafall kvällen, den började hos kajsa där vi grillade. peace and love gänget, alltså vi som ska åka dit ihop. Alla känner inte varandra så jätte bra. men det var super trevlig ikväll. och det känns som vi är ett bra gäng som ska åka tillsammans. senare gick jag och lovisa till johanna där vi spenderade tiden till tåget gick vid halv tolv. vi dunkade musik. Sen när jag och lovisa gick till tåget, tog vi vägen över stan. där vare livat, inte mycket folk på stan men vid öltältet iallafall. nu är jag hemma. ska snart sova, måste orka upp imorgon. ska in till stan vid två, sen äre party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0