6 juni.

nu är det snart dags att sova, klockan är 03.08. jag är inte ett dugg sugen på att sova faktist, tråkigt att nattbussen måste gå så tidigt. på tal om nattbussen, det var nog där kvällens skratt var. skrattade så jag fick ont i halsen. en rödhårig man sjöng "nattbussen till vingåker, SEB med mina friends" någonting. vi skrattade så jävla mycket, sjukt kul. sen började han snakka om hans vän som gått bort som han brukade bada badkar med. haha, han visade sen för hanna var hans kompis var begravd stackarn. men helt körd kille, men lite att skratta åt! kvällen i övrig började lamt men blev senare faktist helt okej.

nu ska jag sno min systers säng eftersom hon inte är hemma, ligga där och glo på någon film. imorgon ska jag sova lääänge.

Kommentarer
Postat av: hannnnnnna

hahahahha :P

2009-06-07 @ 13:16:34
URL: http://metrobloggen.se/hannaD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0