5 juni

hemma från en ooootroligt jobbig skoldag, eller inte. jag hade två lektioner, redovisning på båda. och båda gick galant. ena var kommunikationen där jag pratade om lars winnerbäck i 4 minuter. Och sen draman där vi skulle spela upp en teater, halva gruppen var sjuk. och vi hade inget manus eller något så vi hittade på något fem minuter innan vi spela upp det. och våran lärare skrattade non stop, det betyder att hon gillade det (y) så nu är båda kurserna avslutade, och på fredag är jag ledig! och torsdag friluftsdag, vilket betyder ungefär ledigt!
nu ska jag städa upp på mitt rum som jag tänkt göra hela vekkan men nu måste det göras. ikväll står grillning med peace and love brudarna på schemat. det ska planeras och grejas.

juste, när jag skulle ta tåget hem så satte jag mig i väntsalen, där satt en kille med sin kompis. ungefär något runt 30-års åldern. dom går förbi mig som sitter och lyssnar på musik och ser allmänt sur ut (ja, jag ser inge vidare glad ut när jag inte ler) och så vänder sig ena killen och sen tittar han på sin kompis och säger något. och då vänder sig kompisen och tittar på mig. jag tänkte: ja, jag har lila hår hejhallå! men jag blev fakitst irriterad, så jag börjar gå efter dom. nu jävlar tänkte jag. men fan dom ökar takten och går skit fort. sen när vi kommer upp till plattformen så sätter dom sig längst bort. då tänkte jag att jag skiter i det. så tåget rullar in och jag ska precis kliva på då kommer dom bakom mig. står en tant precis där så pallade inte säga något, utan jag tittade drygt och försökte se skit sur ut. hahaha, ja om dom var omogona för jag med vara det, okej? :D den dryga killen bara: shit, den där blicken kunde fan döda! då tänkte jag: fan att min blick inte hade den effekten. jävla omogna människor, kom fram och snakka, du har ju fan setat och snakkat i 30 minuter om din jävla märkeströja som var rutig och as ful. men som var såååå fräch enligt dig. fan, jag skulle gått fram spottat på hans fula tröja och skrattat. mohahaha!


i'm out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0