21 juni

När jag tittade på klockan sista gången igår så var klockan fem, sen somnade jag. Men innan det så stod jag i köket och gjorde makaroner och korv klockan kvart över fyra. det satt jävligt bra faktist. fastnade på en bra film, men mina ögonlock ville inte vara uppe, så missade slutet. men aja, stängde av ljudet på mobilen, stängde dörren och vaknade upp 13.00 idag. sen gick jag över till johanna och pratade om gårdagens bravader.

kan inte minnas senaste gången jag somnade innan solen gått upp på morgonen?
så här såg det ut igår innan jag gick och la mig:


bild tagen: 04.56


Kommentarer
Postat av: johanna

näää, orkade inte ;D

2009-06-21 @ 19:36:17
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0