1 juni

dagen började med att klockan ringde klockan sex, och att jag sedan gick upp halv sju. andledningen till att jag var tvungen att gå upp 40 minuter tidigare är att smarta jag tappade mitt älskade busskort på statsbussen i tisdags, (ingen som hittat det?) och måste nu istället åka på mitt tågkort. och tågstationen ligger på andra sidan vingåker vilket gör att jag måste cykla till och från tåget. vilket jag älskar. det gjorde dock inget imorse för det var bara skönt, men att cykla hem i 30 graders solsken? det kallar jag svettigt. iallafall, somnade i soffan när jag kom hem mådde fan dåligt av värmen. sen ringde lovisa och vi drog till lyttersta för att steka lite och tog första doppet. det var faktist inte så kallt  som jag hade trott. så nu är första doppet överstökat. mycket skönt. vi köpte även med oss pepsi, kakor och godis som vi mumsade på. jag var sjukt sugen på coca cola, men eftersom vädret är så varmt så var i princip alla drickor slut. colan var helt slut,  så pepsi fick bli en okej ersättare. kollade på smhi förut och såg att det skulle regna imorgon, fan. jag som rakade benen och bestämde mig för att ha shorts imorgon eftersom jag svettades så grymt i skolan idag. men nej, så blir det regn. imorgon tänker jag ta sovmorgon, idrotten känns inte så behövlig just nu eftersom jag inte kan ändra på det betyg jag ligger på just nu.

ikväll skulle jag färgat håret, men dom planerna gick i kras. skulle även pluggat, vilket jag heller inte orkat gjort. så dagens planer imorgon är att: gå på stan med johanna, färga håret, plugga och jag måste tyvärr städa också. hur ska jag hinna allt? dagarna är så korta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0