torsdag

jag orkar inte uppdatera bloggen så värst mycket. denna vecka har jag iallafall hunnit med att; vara i söderköping och äta en stor mycket god glass, shoppat i Norrköping, varit i stockholm med johanna och matilda, badat, shoppat i örebro med lovisa, umgåtts med vänner. och imorgon taggar jag för party och hoppas det blir en lyckad kväll. men bara jag har mina närmsta vänner så brukar det ordna sig. eller inte alla mina närmasta eftersom sofia ska jobba på lördag morgon och kan tyvärr inte komma. träligt, men det tar vi igen sen på katrineholmsveckan.

nu ska jag sova iallafall, johanna kommer imorgon. kanske inte så tidigt direkt, skrev nyss med henne på msn, då var hon full, haha cpet. så då kan jag vara lugn och sova ut imorgon för hon lär väl  vara bakis och inte dyka upp förens senare. haha, skönt för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0