torsdag

dagen började med att jag faktist vaknade tio, insåg att det var molning och somnade om. vilket var en dålig idé eftersom jag somnade om och vaknade inte förens halv tre, helt sjukt (?) tror aldrig jag sovit så länge. haha. sen kom johanna över, vi nötade singstar. fyfan, tårarna bara rann. vi skrattade så jävla mycket. sjukt svåra låtar måste jag säga att vissa var. sen kom julia över, och efter ett tag drog johanna. så vi satte oss och kollade på gamla grejer. och fyfan, det var länge sen jag skrattade så mycket. tårarna har bara runnit. vi var ju sjukt dumma i huvudet när vi var mindre. aja, måste säga att jag skrattat så mycket att jag har ont i halsen och kommer inte kunna skratta mer ikväll. nu är klockan ett och julia åkte för en kvart sen. så nu ska jag sova, för om det är fint väder imorgon ska jag och julia åka och bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0