torsdag (?)

det blev lite girlyhäng hemma hos lovisa igår. med lite grillat och kladdkaka. det var jätte mysigt. Sen senare så drog halva gänget hem, och vi andra skulle ut ett tag. och precis då började det regna. men vad gjorde det? vi blev dyngsura och sprang runt i regnet. åkte lite kundvagn, ja ibland får man faktist vara lite töntig om man har jävligt roligt samtidigt. instämmer ni inte? johanna sprang även runt i underkläder utanför ica, ja. klockan var väl runt ett på natten tror jag. Hon är så störd i huvudet den bruden. sen gick vi in och tog på oss varma kläder och gjorde spaggetti och korv, mums. sen blev det sova, för dom andra. jag hade glömt bort det faktumet att johanna smaskar högt och ljudligt och pratar i sömnen. fyfan, vi gick och la oss tre, klockan ÅTTA på morgonen hade jag inte somnat ännu pga flera anledingar, värme, obekväm säng, visste inte hur jag skulle ligga och ett ständigt smaskande i örat. så klockan åtta reste jag mig tog mitt täcke och gick och la mig i amandas säng, där jag efter ett tag äntligen fick somna, en stund. typ tre timmar tror jag det blev. så idag skulle jag igentligen åkt in till stan med johanna, men åker in imorgon istället. för jag är så jävla trött. fan, tror jag ska sova hos johanna imorgon. tror jag bäddar på soffan på en gång. höhö.


tre snygga brudar i regnet med kundvagnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0