tisdag

glöm inte att om ni ska kommentera så får ni inte glömma skriva era namn, för jag har ingen anning vem som kommenterar om det står "anonym". bara så ni tänker på det.

jag måste nog sova snart om jag ska orka upp tills johannaj dyker upp imorgon hemma hos mig. vilket var ungefär mer än ett år sedan hon var här eller någe? plus att jag inte träffat min bestis sen vi fick sommarlov.

idag har jag iaf haft en grymt trevlig kväll. började på fika på joans med jullan. kladdkaka och cola, mumma. sen kom johanna och höll oss sällis en stund, även erik och vittorio. satt där i ungefär 2,5 timme. ja, vi hade mycket att prata om. sen gick vi en promenad. det var verkligen en skön kväll.  sen åkte julia och jag hem hit och grillade korv, korv <3 vem älskar inte korv? det är typ min nya drog. i vintras hade jag glass som drog, åt det jämt. nu har jag blivit galen i korv. skulle kunna äta det jämt. haha. iallafall, nu har julia åkt hem. tack för en trevlig kväll.

sebastian säger att julia använder fjortisutryck när hon varit med mig. och när kvällen var slut så sa hon faktist "höhö" istället för "haha". jag kanske påverkar folk mer än jag tror? johannat brukar alltid svära mycket när hon varit med mig. haha, härlig inverkan jag har på folk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0