onsdag

nu har jag vaknat, av mig själv. och inte av johanna. eller av mig själv kanske är att ljuga, av pappas ljuva stämma när han pratar i telefonen. (hatar) men johanna ringde och hon skulle dyka upp vid ungefär halv två. så nu ska jag äta rostade mackor och dricka oboy. hur gott är inte det? det brukar jag aldrig äta, och dricka oboy mums. dricker jämt vatten till frukost. bara för jag är så lat.
aja, detta var ju ett jätte intressant inlägg. bäst att röra på sig, johanna dyker säkert upp tidigare.

desutom skrev jag att inlägget hette "tisdag", men det är ju onsdag? man blir helt lost på sommarloven. vet knappt vare är för datum idag.

Kommentarer
Postat av: Elin Strand

Gryymt fin blogg, med design och allt! :)

2009-07-09 @ 10:47:31
URL: http://eeelinida.blogg.se/
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

så lite så

allt bra ?

var med och berätta om de pinsamaste du vart med om den som vinner får en länkning :)

2009-07-09 @ 12:58:37
URL: http://bellyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0