onsdag natt

nu sitter jag uppe sent som vanligt, eller sent är klockan egentligen inte. men halv tre är rätt mycket endå. kommer sova länge imorgon, eller nej. jag ska sätta klockan på 10 och är det sol ute går jag upp, men är det regn så sover jag till ett istället.
föresten sitter jag inne på ikea och tittar runt lite, är sjukt sugen på att göra om mitt rum. men det är inte stort så får inte plats med något alls ju. sjukt surt. men måste köpa lite väggdekoration, dom är ju bara vita och tråkiga just nu, måste göra någe åt det.

aja, nu fick jag ett sms om att jag måste sova, haha. men först ska jag städa undan lite på mitt rum.

juste en annan sak, gick in på comviqs hemsida förut och flyttade över mitt nummer till comviq istället för halebop, för jag är så trött på skiten. så om 19 dagar har jag comviq istället. så jag tycker ni ska göra detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0