no more cookies

mah, gick nyss för att ta en kaka. men nej, lika snabbt som jag försökte ta en tugga insåg jag att kakan lika gärna kunde åka i soptunnan. för jag kan inte äta något hårt. så hejdå kakor! inga kakor på lite mer än en månad. inga glasspinnar. GLASS? wtf lixom. choklad kan jag inte heller äta, och jag som älskar choklad. aja, nu låter jag som värsta tjockisen. så det är väl lika bra att jag inte kan äta så mycket längre. mamma sitter detsutom och stirrar ut mig när jag äter. för jag typ sätter i halsen, eftersom jag måste svälja det nästan helt :'/

blev inget smultronställe idag, mina kompisar hade inte tid eller lust att haka på, träligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0