ni skojar väl?

gah, jag dör på riktigt. ärligt talat, vad äre med att alla inte kan födas med fina tänder?
ja, som ni redan förstår så var jag hos tandläkaren idag. Och eftersom jag har en tand som sitter ganska cp, så var jag tvungen att i EN hel jävla månad ändra mitt bett. Så nu kan jag inte bita ihop med tänderna, äta något som är hårt (knappt äta något alls), inte tugga tuggummi, inte ens stänga munnen utan att det ser ut som jag har massa saker i den och utan att munnen ser cp sne ut. jävla äckel. den 19 AUGUSTI får jag tillbaka mitt vanliga bett, och om ca 1,5 år får jag ta bort hela skiten. jag längtar sönder!

aja, sitter på mitt systers data, ovant ja.


- tagen med lindas webcam ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0