natten till fredag

dagen har spenderats i soffan kollandes på desperate housewíves boxen, jaja. det är faktist bra om ni frågar mig. så jag har inte rört mig eller varit ute på hela dagen. johannat kom och gjorde mig sällis nu på kvällen, det uppskattades, vi har ju inte setts ordentligt på nästan en vecka? shit, hur har vi klarat oss. haha. ja, vi träffas väldigt ofta, men det gör inget, för hon är bra! och nu ska jag väl snart sova, eftersom jag inte fick så mycket sömn inatt så borde jag sova väldigt länge imorgon. imorgon ska jag träffa johannaj, undra vad vi ska hitta på. något galet känns ju lagom bra.


Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, du är bra du med ;) <3

2009-07-10 @ 14:02:03
URL: http://johannathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0